Aan mijn ukkepuk.. (15weken)

Lieve kleine ukkepuk,

Vaak heb ik over je gedroomd, jarenlang heb ik gevreesd dat je nooit in mijn leven zou komen.. Maar nu ben je er eindelijk, 15 weken ben je nu, veel is er nog niet van je te zien.

Behalve dan:
- Als ik gegeten heb en zie dat mijn buik toch net iets meer opgezwollen is dan vroeger.
- Of het feit dat ik nu 3 keer zo veel eet dan er voor..
- Dat ik op elk moment van de dag zo moe ben, en tegelijk zoveel wil doen
- Dat ik op eender welke uitstap al wel eens ben flauwgevallen.. Flauwvallen @Ikea, Check. Flauwvallen @Dreambay: check. Maar het is het allemaal waard

Iedere maand krijgen we je op beeld te zien, en van een piepklein muizeke ben je ondertussen al gegroeid tot een meer voorstelbaardere vorm wat al gelijkt op een baby.
Je vingertjes hebben we kunnen tellen, 5 aan elke kant, Woohoo.
Je nekplooi was 0.9cm  klein, dus perfect.

Je meter en peter zijn gevraagd en hebben beiden heel fier JA gezegd. Je stiefbroertje kijkt al zo hard uit naar de grote vakantie, niet omdat het dan geen school meer is, maar omdat hij jouw dan in zijn armen kan nemen. 16 juli word je verwacht. (En hij hoopt zo hard dat je een jongen zal zijn, dan kan hij samen met je met de auto's spelen.. maar als je een meisje bent is het ook niet erg, dan hoeft hij zijn auto's niet te delen. Komt allemaal wel goed tussen jullie)

Volgende week is het een spannende dag, want op 3 februari 2016 gaan we weten of je onze knappe prins of lief prinsesje zal worden. (Of andersom kan ook.. lieve prins en knap prinsesje)..

Ik ga een paar slapeloze nachten tegemoet, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat je zal worden. Zolang je maar gezond bent en gelukkig wordt.

Ik kijk al zo fel uit om je in mijn armen te sluiten, om je te knuffelen, eten te geven.. te verwennen..
Maar eerst en vooral kijk ik zo hard uit naar onze stiekeme momentjes samen, waarbij ik je zal kunnen voelen en je papa of ook de rest van de wereld nog niet.

Liefs,
Je mama.

(Foto's van 12 weken ver, binnenkort komen die van 16 weken)