Navizon - Al rijdend geld verdienen.

Sinds Juni verdien ik al rijdend geld. Hoe ik dat doe? Heel simpel, met Navizon!

De enige voorwaarde is dat je een Android-based smartphone of een Iphone hebt. Check? Dan kan je verder lezen! :-)

Navizon is eigenlijk een programma dat (om god weet welke reden) alle Wifi signalen en GSM masten gaat bijhouden en om je te belonen geeft Navizon je per punt geld.

Als je als eerste dat signaal gevonden hebt krijg je:
- 15 punten voor elke gsm mast
- 3 punten voor elk wifi signaal

Als er al iemand voor je dat signaal gevonden heeft krijg je:
- 2 punten voor elke gsm mast
- 1 punt voor elk wifi signaal

Als je 10.000 van deze punten hebt krijg je van Navizon 10€. Je kan dit laten storten op je Paypal account.

Eerst moet je u registreren op de website Navizon.com. Dan kan je de app downloaden uit de app-markt op je gsm en je user-gegevens ingeven. Als je dan wil beginnen traceren moet je het volgende doen:
- Wifi aanzetten
- Gps aanzetten
- Navizon tracker aanzetten

Als je op je gsm dan wat getraceerd hebt moet je wel je punten uploaden en regelmatig naar de website gaan kijken, daar kan je bij 'rewards' zien hoeveel punten je hebt, als je dan 10.000 punten hebt kan je die punten aanvragen als geld.

Als je u geregistreerd hebt, heb je een free account. Je kan dan best de eerste 10€ laten uitbetalen en dan zien of je Navizon nog vaak gebruikt, misschien ben je het beu na een tijdje? Je kan als free account namelijk maar 1 keer 10 euro laten uitbetalen. Het kost 10 euro om een premium account te nemen. Dat kan je dan betalen met je 2e verzamelde 10 euro. (Snap je het nog?) :-)

Dat is alles!

Zie je dit wel zitten? Maak je dan meteen lid van Navizon en begin al rijdend geld te verdienen! En als je u dan even lid maakt via deze link dan krijg ik ook 15% van de punten die jij verzamelt. (Er gaan geen punten van jouw saldo af)


Ik heb de app in Juni 2011 gedownload en zit nu na 10 maanden al op 90€!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb het ook gedownload maar weet niet goed of het gelukt is via jou link... Dat wilde precies niet echt iets doen dus heb ik eerste de app maar gedownload en ingesteld :)
    Ik begrijp er alleen nog niet veel van. Hoe upload je de punten van de gsm naar de computer want dat vind ik nergens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Nathalie, ik zie je idd niet staan bij mijn refferals staan. Heb je u kunnen registreren op de navizon website?

    Wat je moet doen:

    U eerst registreren op de navizon website (liefst via mijn link ;-) )

    en dan kan je uw account gegevens toevoegen aan de app op je gsm.

    als je dan wat punten bij elkaar hebt moet je:

    "Navizon - Menu - Mapping - Menu - Upload" doen, dan gaat hij de punten naar je computer/navizon account uploaden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de verdere uitleg... Ik had me dus eerst proberen via de website (gewoon op de computer) maar kreeg nooit een bevestigingsmail of zo en leek ook niet te kunnen inloggen met de ingevulde gegevens.
    Dus heb ik eerst de app gedownload en ingesteld en dat werkte wel. Nu heb ik precies 2 accounts of zo :s

    Ik had al wat puntjes verzameld maar als ik dus wil uploaden staat er :

    "Upload not accepted by server". Dus ik weet niet echt wat het probleem precies is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, dan heb je volgens mij geen account lopen op de app. probeer je anders nog eens te registreren via de website en die accountgegevens ingeven op je app.

    hopelijk lukt het

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je verdient enkel punten als je je verplaatst ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoe meer je u verplaatst des te meer wifi je kan vinden en des te meer pinten je krijgt.

      Ik zit momenteel aan 160€

      Verwijderen